Дигитални рекламни канали

Развивайки своя бизнес в днешно време е много важно да знаем как да организираме всяка дейност, така че комуникационното ни послание да е правилно, да достигне до желаната таргет група, но и да имаме успех всеки път при привличането на нови клиенти. Едни от основните неща при създаването на комуникационни кампании са свързани с посланията и самия смисъл на рекламата и идеята ни. Те трябва да са максимално ясни за потребителите, за да ги разберат още от пръв поглед, но и достатъчно атрактивни, за да привличат внимание. Така имаме гаранция, че ще бъдем чути, което е най-важно за рекламното послание.

Все повече хора насочват рекламите за бизнесите си към дигиталната среда. Те залагат на  повече постове, онлайн кампании с атрактивни дизайни. Това са канали за комуникация, които са онлайн, но паралелно с тях все още голяма част използват и старите методи за комуникация. В статията ще предоставим информация за основните дигитални канали за комуникация, които е важно да използвате за да рекламирате своя бизнес.

Уебсайт

Едно от най-важните неща, които ще ви помогнат да развивате и популяризирате своя бизнес, е да имате създаден уебсайт. Той ще послужи във времето за много неща. Основно обаче той ще бъде платформата, през която можете да продавате вашите услуги и да представяте работата си по различните проекти, които вече сте изпълнили. Така клиентите ще придобият предварителна представа за това какви са възможностите ви и какви продукти и услуги можете да им предложите . Дори и да имате физически магазин или офис, ако се стремите да комуникирате с вашите клиенти и чрез онлайн каналите, сайтът е в основата на това.

За да улесните процеса за потребителя и да успеете да гарантирате продажби чрез рекламната си кампания онлайн, уебсайтът трябва да има правилна структура, да бъде подреден и да има лесно управляем интерфейс. Също е много важно да имате добър дизайн и детайлност, както и постоянно да качвате актуална информация. Успеете ли да организирате всички елементи по сайта, с правилната цялостна структура, рекламата е много по-лесна за организиране и може да се постигне най-добра ефективност а и клиентът ще има възможността да достига много по-бързо до подходящата страница.

Социални мрежи

Следващата част от дигиталните канали са социалните мрежи. Те са много мощен инструмент, чрез който можете да реализирате големи продажби, голяма разпознаваемост и голям трафик към сайта си. Много често, когато стане въпрос за социални мрежи, хората си мислят, че основно става дума за онлайн платена реклама или постове и съдържание, но това не е единственото нещо, което маркетинга може да прави чрез тях. Социалните мрежи са инструмент, който постоянно влиза в употреба и основната им задача не е само една. Използвани са за разпознаваемост, за популяризиране на различни брандове, много често също и се явяват като основен канал за големи рекламни кампании и самото им движение, като при тях влиза общата комбинация между дизайн, послание, правилно таргетиране, план и след това проследяване на кампанията и финалните резултати след нея.

Има много различни канали за комуникация, които използваме за споделяне на всякакъв вид съдържание и реклама. Най-употребявани са Facebook и Instagram. Двете платформи са много различни, именно заради това при процеса на правене на една комуникационна кампания, маркетингът трябва да може да създаде разнообразно съдържание, за да проведе добра реклама и през двата канала. Идеята и планът, които са в основата на реализирането и постигането на желаните цели, трябва да бъдат създадени по такъв начин, че да има възможност кампанията да бъде проведена без никакви пречки и в двете платформи.

Друга социална мрежа е LinkedIn. Въпреки че не е толкова популярна в България, с всеки изминал ден тя става все по-търсена и използвана и хората виждат ползите от наличието и, които със сигурност са много.

Напоследък все повече популярност набира мрежата TikTok. Тъй като интересът към нея се увеличи изведнъж, голяма част от бизнесите решиха, че искат да получават и предоставят „по-разчупено“ съдържание и реклама и се насочиха към тази мрежа. Това също е добър похват при изграждането на рекламна кампания, защото силата на социалните мрежи се изразява освен във възможностите за бързо постигане на цели и в това, че при всяка една от тях, ние можем да получим повече разнообразие и съответно повече креативност.

И разбира се, добре е като канал да бъде споменат и Google. Търсачката се занимава основно със SEO организация, но също и с платени реклами, съдържание и популяризиране. Като професионалисти, можем да кажем, че един добър вариант на това да се създаде успешна рекламна кампания за даден бизнес е това да се инвестира в Google платена реклама, както и същевременно да се работи върху подобряването на органичното търсене и SEO организацията.

Взаимодействието и привличането на клиенти се извършва по много различни начини и чрез много различни канали. Разбира се, всеки един рекламен дигитален канал действа по различен начин, но ако успеем да изградим правилен план, със сигурност ще успеем да постигнем добри резултати.

Ние от Smile Agency с удоволствие се занимаваме ежедневно с изграждане на всякакъв вид стратегии и сме запознати с всяка една дигитална мрежа, която може да бъде използвана за постигането на високи цели. Ако имате нужда от съдействие и насоки, свържете се с нас!