Видео рекламата –какво представлява и как се създава

„Ако говорят за рекламата, значи тя е лоша. Ако говорят за стоката, значи рекламата е добра.” – Дейвид Огилви.

Какво представлява видео рекламата?

С всяка изминала година видео рекламата става все по-предпочитана от рекламодателите, а също и от клиентите. Интересно е как визуалните проекти все повече започват да навлизат като основни рекламни кампании, които да представят основните рекламни послания към потребителите на даден продукт. Това е така, тъй като много голяма част от днешните активни клиенти прекарват голяма част от времето си сърфирайки в интернет на своите смартфони или компютри. Един дълъг текст е много по-бавно смилаем и по-трудно би успял да привлече изцяло вниманието, отколкото рекламно видео, което още в самото начало използва похватите на така нареченето привличане на интересите.
Видео рекламата представя някаква идея, продукт, марка и т.н., по възможно най-интересен начин, като цели привличане на вниманието и най-вече има за цел както потребителят да запомни марката, така и да се включи като „участник“. Това е така наречената постоянна комуникация с клиентите – да успее едно такова рекламно видео да накара зрителя да се увлече по посланието.
Създаването на видео рекламата се състои от много етапи. За това при започването на такъв проекти, ние от Smile Agency следим винаги всяка цел да присъства в плана ни, за да се получи качествен финален материал.

Въздействието на видео рекламата в мрежата.

Всеки добър SEO специалист знае, че Google „харесва“ много повече страниците, на които има добавено видео, отколкото тези, които съдържат само текст.
Много добра платформа, към която можем да се насочим, е YouTube. С помощта на тази социална мрежа, различните рекламодатели достигат до подходяща аудитория и привличат вниманието на голям брой потенциални клиенти.
Освен платформите, за които говорим в статията, друго нещо, което всеки път трябва да бъде взимано под внимание, е това, че въпреки че днешното поколение е свикнало да е постоянно със смартфон в ръка, трябва да се внимава и с прекалено бързата консумация на информация. След направени проучвания е установено, че за да привлечем вниманието на зрителя имаме около 10 секунди налично време. След като сме спечелили вниманието му, за нас е важно самата видеореклама да е създадена, така че тя да подейства в насока превръщане на дадения зрител в наш клиент. Кратката форма е най-подходящият вариант за всички поставени цели. Когато имаме повече неща, които нашият клиент иска да каже на своите потенциални бъдещи потребители за дадената услуга или продукт, които предлага, е по-добре е да се направят няколко клипчета, отколкото един много дълъг.

Създаване на идейна и индивидуална концепция:

Най-важно при създаването на един рекламен видеоклип е първоначалното изготвяне на идейна концепция. Основни неща са :
– Събиране на информация – какви са нуждите на клиента, какво иска да постигне фирмата, за която правим видеоклипа;
– Определяне на посланието, което искаме да внуши един клип;
– Правилното позициониране в клипа на дадения продукт или услуга, които ще рекламираме;
– Очертаване целите и целевата аудитория, до която искаме да достигнем;
– Винаги по време на процеса се съветваме с клиентите, за да затвърдим това, че посоката, в която се движим, отговаря на тяхното желание;
– Разработване на интересен сценарий, който е в основата на добрия видеоклип;
– Организиране на присъствието на лицата, които ще учатват в рекламното видео, като те са предварително избрани и ангажирани със съответния договор;
– Избор на техниката и локацията, които ще са най-подходящи за заснемането на рекламата за конкретния продукт.
По време на работния процес, нашите професионалисти изпълняват допълнително още много дейности, които спомагат за финализиране и „изпипване“ на крайния резултат.

Корпоративното видео:

Много подходящ вариант да продавате продуктите си и да се целите директно към целевата си аудитория е корпоративната реклама и изработката на корпоративното видео. Такъв тип реклама има много ползи:
– Утвърждава корпоративната идентичност на всяка фирма;
– Много добър презентационен материал, който можете да ползвате навсякъде;
– Можете да превърнете видеото във ваша визитка;
– Спомага за задържане на стари клиенти, а също и привличане на нови;
– Корпоративното видео спомага за разпознаваемостта на марката.
Процесът по създаване на видео реклама е изключително вълнуваща задача за нас. На пазара все повече клиентите търсят визуализация на идеите си, като иновативен начин за привличане на нови потенциални клиенти.

Ние можем да изготвим всякакъв вид рекламни видеа, които да отговорят на всички ваши нужди.
Свържете се с нас и ние ще изготвим индивидуална корпоративна оферта, съобразена с вашите нужди!

Уеб Страница: www.smileagency.bg
Е-мейл адрес: office@smileagency.bg
Мобилен: +359 888 901 636
Адрес: гр. София, бул. Македония 1, ет. 18